1. Оплата платежів без комісій банку

2. Оплата на сайті обраного вами банку за допомогою картки будь-якого банку, на прикладі ПриватБанку

3. Оплата на розрахунковий рахунок через інтернет банкінг, на прикладі Приват24

4. Оплата в мобільний додаток, на прикладі Приват24

5. Оплата через термінал, на прикладі ПриватБанк

 

________________________________________________________________________________________________________

Вибираючи спосіб оплати через онлайн систему monobank | Universal Bank, оплата на розрахунковий рахунок, комуналка та поповнення мобільного без комісії навіть за рахунок кредитних коштів, незалежно від суми оплати.

 

1. Щоб стати клієнтом, потрібно мати смартфон на Android чи iOS

2. Встановіть програму за посиланням https://monobank.ua/r/Nn1rhw та зареєструйтесь за 5 хвилин.

3. Отримайте картку monobank.

4. Отримайте 50 грн на ваш рахунок.

 

________________________________________________________________________________________________________

 

Оплата на сайті ПриватБанку за допомогою картки будь-якого банку.

1.    Заходимо на сайт pb.ua (автоматично вас перенаправить на офіційний сайт ПриватБанку)

2.    Виберіть у верхньому головному меню пункт «Платежі» - «Створити Платіж».

3.    Вас перенаправить на сторінку для оплат на офіційному сайті ПриватБанку

4.    У полі «Введіть ЄДРПОУ, номер р/рахунку або одержувача» введіть наш розрахунковий рахунок або код ЄДРПОУ. У вікні, що випадає, вам покаже знайдене підприємство, на рахунок якого ви намагаєтеся зробити оплату АБО запропонує «Ввести реквізити вручну». Натискаєте на знайдене підприємство чи запропоновану кнопку.

5.    На сторінці, що відкрилася, внесіть/перевірте правильність назви підприємства та реквізити з рахунку. Введіть ПІБ платника, номер замовлення/рахунку, суму (призначення платежу: оплата за товар, № замовлення/рахунку) та дані картки, з якої буде здійснено оплату.

6.    На наступному етапі перевірте правильність внесених даних та підтвердіть оплату.

7.    Збережіть квитанцію про оплату, в якій зазначено підприємство, на розрахунковий рахунок якого Ви здійснили оплату та сума оплати.

________________________________________________________________________________________________________

 

Оплата на розрахунковий рахунок через систему Приват24.

1.    Авторизуйтесь у Приват24

2.    Виберіть вгорі в основному меню пункт «Платежі» та ставте курсор у полі "За реквізитами"

3.    Вас перенаправить на сторінку для оплати.

4.    У полі «Введіть ЄДРПОУ, номер р/рахунку або одержувача» введіть наш розрахунковий рахунок або код ЄДРПОУ з рахунку. У вікні, що випадає, вам покаже знайдене підприємство, на рахунок якого ви намагаєтеся зробити оплату. АБО запропонує "Ввести реквізити вручну". Натискаєте на знайдене підприємство чи запропоновану кнопку.

5.    На сторінці, що відкрилася, внесіть/перевірте правильність назви підприємства та реквізити з рахунку. Введіть ПІБ платника, номер замовлення/рахунку, суму (призначення платежу: оплата за товар, № замовлення/рахунку) та виберіть картку, з якої буде здійснено оплату.

6.    На наступному етапі перевірте правильність внесених даних та підтвердіть оплату.

7.    Отримуєте підтвердження, що платіж доданий до кошика та натискаєте кнопку "Перейти до кошика"

8.    Обов'язково переходьте до "Кошика" та натискаєте кнопку "Підтвердити".

Важливо! Додавання платежу в "кошик" не означає, що оплата пройшла успішно. Без підтвердження оплати в "кошику" гроші з вашого рахунку не списуються і відповідно не надходять на р/р.

________________________________________________________________________________________________________

 

Оплата в системі Приват24 мобільний додаток.

1.    Авторизуйтесь у мобільному додатку Приват24

2.    Натискаємо на пункт меню «Ще» з іконкою у вигляді 9 точок і переходимо до наступних екранів.

3.    «Мої платежі» - «Новий платіж» та заповнюєте реквізити з рахунку.

________________________________________________________________________________________________________

 

Оплата через термінал ПриватБанк.

1.    Авторизуйтесь у терміналі: якщо з вами немає картки – виберіть у меню терміналу «У мене немає картки». Введіть номер мобільного телефону, який знаходиться при вас, та здійснити описані команди для авторизації в терміналі. Якщо картка є, вставте її в термінал та пройдіть процес авторизації.

2.    Після успішного проходження кроку 1 ви потрапите в загальне меню терміналу. Тут виберіть розділ "Інші операції".

3.    Натисніть поле «Пошук за назвою або реквізитами» та введіть наш розрахунковий рахунок або код ЄДРПОУ з рахунку.

4.    У наступному меню вам покаже знайдене підприємство, на рахунок якого ви намагаєтеся зробити оплату. АБО запропонує ввести реквізити власноруч. Внесіть/перевірте правильність назви підприємства та реквізити з рахунку. Введіть суму/ПІБ платника/призначення платежу (оплата за товар. рахунок №). І натисніть кнопку "Далі".

5.    Перевіряєте реквізити платежу та натискаєте кнопку «Далі» (за необхідності відредагуйте параметри платежу)

6.    Виберіть спосіб оплати - готівкою або карткою та внесіть необхідну суму. Врахуйте, що термінал здачі не видає та не приймає купюри 1, 2, 5 та 10 грн, якщо ви плануєте оплачувати готівкою. Вам запропонують перерахувати решту на картку або поповнити рахунок мобільного телефону.

7.    З'явиться вікно "Оплата пройшла успішно!". Зліва з'явиться кнопка «Будь ласка візміть квитанцію».

8.    Обов'язково збережіть чек як документ, що підтверджує факт вашої оплати!

________________________________________________________________________________________________________

Також при оплаті рахунків через термінал або касу банку варто враховувати поняття «банківський час». Це робочий час до 16:00, в який здійснюють перекази між рахунками. Якщо ви хочете сплатити пізніше 16:00 - це не означає, що у вас платіж не приймуть, його просто зарахують наступним днем. Наприклад, якщо оплата зроблена в суботу, ваш платіж буде зарахований у понеділок вранці. Інформація щодо зарахування коштів є на вашому чеку у вигляді «Дата Вал: хх.хх.». При оплаті замовлення у банку Приват Банк гроші надходять на р/р мінімум через 30 хв після здійснення вашої оплати. При оплаті в інших банках – можуть надходити і наступного дня.

 

Пам'ятайте, що якщо ви не розібралися, як користуватися терміналом, ви завжди зможете звернутися за допомогою до консультанта (у великих відділеннях банків він є) або операціоністу. Якщо вам раптом відмовили у допомозі, не соромтеся покликати начальника відділення або зателефонуйте до гарячої лінії Банку.

________________________________________________________________________________________________________

Онлайн IT курсы для обучения с нуля