© 2022 Сайт
Хлеб Дома (далі Адміністрація)
Угода користувача
Увага! Перед переглядом цього сайту уважно прочитайте ці умови.
Якщо ви не погоджуєтесь з цими умовами, не використовуйте сайт. Використання сайту,
зокрема заповнення різних форм, заявок, а також замовлення Вами товарів/послуг
з використанням даного сайту, означає Вашу згоду з умовами цієї Угоди.
При оцінці якості роботи та терміну відповіді на запитання просимо
брати до уваги наступне:
1.
В асортименті представлені лише якісні товари, підтверджені
сертифікатами та відповідають системі НАССР (ХАССП). Виробники продукції
Україна та ЄС. © Інтернет-магазин Хліб Дома не є виробником товару, відповідно
перед тим, як залишити відгук про роботу компанії і якщо у Вас є додаткові
питання, які потрібно вирішити з Виробником - зверніться до Адміністрації (контакты)
2. Час відповіді Адміністрації 2-15 хв. в робочий час. Пріоритетний зв'язок - смс Вайбер (месенджер)
Шановні клієнти, ми не практикуємо набридливі дзвінки, але
завжди відповімо на всі Ваші запитання!
Viber (sms) +380964892821.
Саме на Вайбер одразу після замовлення (якщо на Вашому телефоні
встановлено месенджер) прийде реквізити для оплати або запитання на замовлення.
Якщо цей спосіб зв'язку незручний для Вас та замовлення вимагає
додаткового уточнення, ми обов'язково зателефонуємо Вам найближчим часом з
понеділка до п'ятниці з 10:00 до 17:00.
3. Щоб уникнути спірних ситуацій, пріоритетно зв'язок з клієнтами
здійснюється письмово у Viber. Це унеможливлює помилки з номенклатурою товарів,
моделям, даними доставки та інше. У разі відсутності Viber – розмови
записуються.
Терміни, що використовуються в цій Угоді користувача:
- Адміністрація - адміністрація сайту хлебдома.com.ua. Єдині засоби зв'язку з Адміністрацією - указаны на сайте.
- Сайт – сайт з інформацією про товари та послуги - хлебдома.com.ua
- Угода - ця угода користувача.
- Продавець – ФОП Петрищева Світлана Миколаївна, код
ЄДРПОУ 3102417505
- Виробник - найменування виробника
товару вказується у відведеному місці в описі товару на сайті (Торгова марка чи
інше)
- Товар - товари, послуги, роботи, майнові права, інші матеріальні та нематеріальні
об'єкти, інформація про які розміщена на Сайті.
- Користувач
(Клієнт) - особа, яка переглядає інформацію на Сайті
та/або замовляє та/або отримує Товари з використанням інструментів сайту. Одержувач товару та Платник товару є користувачами.
- Замовлення - звернення користувача
(клієнта) через Сайт або за вказаними на сайті телефонами/месенджерами до Адміністрації з
проханням продати товар, а також сукупність Товарів, які замовив Користувач
(Клієнт).
- Платник - особа, яка оплачує
Замовлення.
- Одержувач - особа, зазначена
Платником як та, що уповноважена отримати товар відповідно до Замовлення. Якщо
інше не зазначено у формі Замовлення, отримувачем за замовчуванням є
Користувач.
- Брак. Дефекти товарів, які
Користувач виявляє безпосередньо при отриманні товару у відділенні перевізника.
Претензії від користувача про брак без підтвердженого акту перевізника
Адміністрацією не приймаються. При отриманні товару користувач зобов'язаний
перевірити наявність пошкоджень на упаковці. У разі якщо пошкодження товару
були викликані Перевізником, відшкодування збитків здійснюється Перевізником.
- Пересортиця. Товар належної якості,
який не відповідає замовленому (не той товар, чи та кількість).
- Пропозиція - інформація, що розміщена на Сайті про конкретний Товар, який
може бути придбаний споживачем. Пропозиція включає: інформацію щодо самого
товару, інформацію про його ціну, способи оплати та доставки, а також інші
умови придбання товару споживачем. Умови пропозиції визначаються продавцем.
Пропозиція не є офертою, лише інформація про можливі умови
придбання товару.
1. Загальні умови використання веб-сайту.
1.1. Сайт є платформою для розміщення пропозицій щодо
продажу товару Адміністрацією.
1.2. Ця Угода є публічною офертою. Отримуючи доступ до матеріалів
Сайту, Користувач тим самим приєднується до цієї Угоди.
1.3. Адміністрація сайту має право будь-коли в односторонньому
порядку змінювати умови цієї Угоди. Такі зміни набирають чинності з моменту
розміщення нової версії на сайті.
1.4. Пропозиція на Сайті не є офертою. Однак Користувач після
ознайомлення з Пропозицією має право зробити оферту Продавцю шляхом заповнення
форми Замовлення. Заповнення форми Замовлення вважається офертою Користувача
Продавцю для придбання Користувачем відповідного Товару на умовах, зазначених у
Пропозиції.
1.5. Пропозиції вважається прийнятим Продавцем, коли останній
вчинив дії, що свідчать про прийняття оферти користувача, а саме: фактично
відвантажив товар, приступив до надання послуг або виконання робіт відповідно
до умов, передбачених офертою користувача.
1.6. Після отримання оферти користувача Продавець має право
запропонувати купити Товар на інших умовах, ніж було передбачено офертою
користувача. У цьому випадку така пропозиція вважається зустрічною офертою і
має бути прийнята користувачем. Прийняттям зустрічної оферти вважається
фактичне отримання Користувачем (Одержувачем) Товару на умовах, які
визначаються зустрічною офертою. Продавець має право відкликати таку зустрічну
оферту до моменту видачі товару.
1.7. Достатнім доказом прийняття оферти Продавцем або зустрічної
оферти (тобто погодження Сторонами всіх істотних умов продажу Товару) є
фактичне отримання та прийняття Товару Одержувачем.
1.8. Не вважається прийняттям Продавцем Оферти користувача
відправлення Продавцем та/або Адміністрацією засобами електротехнічної
(sms-інформування, електронна пошта, телефон тощо) або іншого зв'язку
повідомлення Продавця/Адміністрації про отримання Замовлення користувача та/або
про строки його отримання та/або про ціну товару. Це повідомлення є виключно
повідомленням про отримання Продавцем оферти користувача (але не про прийняття)
та відтворює умови оферти, яка надана користувачем.
1.9. Єдиним засобом відшкодування, яке
надається Користувачеві у разі невідповідності фактичних умов продажу оферти, є
надання користувачеві (Одержувачу) права відмовитися від отримання та прийняття
відповідного Товару та вимагати повернення сплаченої за нього вартості, а також
вартості доставки Товару до пункту видачі (якщо суми фактично були оплачені
Платником).
Отримувач має право скористатися цим правом до моменту підписання
документів, що підтверджують отримання Товару (зокрема документів перевізника
про доставку відправлення з Товаром Одержувачу). При здійсненні повернення
коштів користувачу у разі відмови від замовлення з суб'єктивних причин, не
пов'язаних з якістю товару та строком відправлення, із суми сплаченої
Користувачем стягується від 100 грн. (крім транспортних витрат, що також
оплачуються Користувачем).
1.10. Моментом отримання та прийняття Товару Одержувачем є момент
(залежно від того, що настав раніше):
- підписання Одержувачем акта приймання-передачі Товару -
товарно-транспортної накладної при прийнятті товару на поштовому відділенні або
іншого рівнозначного документа, що підтверджує факт передачі Товару
Одержувачу);
- підписання Одержувачем документів перевізника, що підтверджують
факт отримання відправлення, яке містило Товар, або
- фактичне отримання Одержувачем Товару та вчинення Одержувачем
дій, що свідчать про прийняття Товару (Одержувач отримав товар та залишив пункт
видачі товару тощо).
1.11. Інформація про товар.
1.11.1. Інформація про товар міститься на самому товарі, його
упаковці, у товарно-супровідних документах на товар. Інформація про товар може
надаватися дистанційно (по телефону шляхом розміщення інформації про товар на
Сайті). Користувач підтверджує свою згоду на отримання інформації про товар за
допомогою засобів дистанційного зв'язку +380964892821; +380995011507.
Не є дефектом товару виявлені характеристики, якщо вони вказані в
описі товару, але не помічені користувачем.
1.11.2. До отримання Товару (до моменту підписання документів, що
підтверджують отримання Товару), Одержувач зобов'язаний ознайомитися з
інформацією про товар, що міститься на сайті (товарів та/або його упаковці
та/або у товарно-супровідних документах).
У разі потреби отримання додаткової інформації про товар Одержувач
зобов'язаний зв'язатися з Продавцем та отримати необхідну інформацію засобами
дистанційного зв'язку до моменту прийняття Одержувачем товару. Адміністрація
сайту не несе відповідальності за обсяг інформації, яку Користувач визначив
достатнім для здійснення покупки.
1.11.3. Вказана у Пропозиції ціна на Товар є орієнтовною. Ціна на
Товар, погоджена Сторонами відповідно до п. 1.4-1.7. угоди може бути змінена
Продавцем ДО моменту оплати Одержувачем, за одночасного погодження ціни з
Користувачем.
1.11.4. У разі зміни ціни Товару порівняно із погодженими
Сторонами відповідно до п. 1.4-1.7. угоди умовами Одержувач має право
відмовитися від отримання та прийняття товару. При цьому Одержувач (Плательник)
має право вимагати повернення оплачених за Товар коштів, а також коштів,
сплачених за доставку Товару Одержувачу. Будь-які інші компенсації (зокрема
відшкодування збитків за пересилання) Продавцем чи Адміністрацією не надаються.
Більшість Товарів на Сайті має мінімальну дозволену Виробником
ціну.
Купуючи товар за ціною нижчою, ніж у стаціонарних точках продажу,
Користувач усвідомлює свою відповідальність та дає згоду на відсутність
претензій щодо обміну/повернення крім випадків виявлення Браку. Товари з дефектами,
виявленими під час отримання Товару Користувач має право обміняти або повернути
відповідно до ст. 8 ЗУ України Про захист прав споживачів.
Користувач зобов'язується у разі необхідності уточнити додатково в
Адміністрації можливість повернення або обміну товарів ДО внесення коштів за
товар.
1.11.5. Виробник залишає за собою право зміни сировини та матеріалів
виробу, покращити зовнішній вигляд товару, але тільки якщо зміна не погіршує
користувальницьких якостей придбаних товарів. Якщо склад/зовнішній вигляд
товару/виробів критично важливий для користувача, про це Користувач повинен
повідомити ДО внесення коштів за товар.
1.12. Обмеження відповідальності.
1.12.1. Зазначені у Пропозиції умови є попередніми умовами
придбання товару. Умови Пропозиції можуть змінюватися Продавцем, а також після
прийняття Замовлення до виконання. Конкретні умови продажу Товару Продавцем
можуть визначатися та змінюватись Продавцем до моменту внесення Клієнтом оплати
за Товар.
1.12.3. У разі застарілої інформації
(зокрема, умов Пропозиції) на Сайті Адміністрація не зобов'язується оновлювати
їх, якщо дані не були офіційно змінені Виробником.
Адміністрація за жодних обставин не несе
відповідальності за будь-які збитки (включаючи, але не обмежуючись збитками від
втрати прибутку, даних або від переривання ділової активності), що виникли
внаслідок використання, неможливості використання або результатів використання
цього сайту.
1.12.4. На Товари, які мають гарантійний термін, діють гарантійні
зобов'язання відповідно до умов, зазначених у гарантійному талоні та/або в
інформаційних матеріалах виробника. Якщо відповідно до законодавства України
Товар повинен мати гарантійний термін експлуатації, але не встановлений
Виробником, гарантійний термін на такий продукт - 3 дні.
1.13. Користувач відповідає за достовірність даних, зазначених у
формі Замовлення. У випадку, якщо зазначені неточні (неправильні) дані в
замовленні призвели до додаткових витрат продавця, пов'язаних з доставкою
Товару за невірною адресою або видачею Товару, який не належить Одержувачу, всі
збитки та витрати, що пов'язані з цим, покладаються на Користувача.
1.14. Користувач усвідомлює, що у разі
виникнення спірних ситуацій вони вирішуються, згідно з чинним законодавством
України, суб'єктивна думка користувача у стані емоційної напруги не є підставою
для звернення до правоохоронних органів. Кримінальним Кодексом України передбачена відповідальність за
хибні повідомлення про злочин - Стаття 383. Завідомо неправдиве повідомлення
про скоєння злочину: Завідомо неправдиве повідомлення суду, прокурору, слідчому
або органу дізнання про скоєння злочину - карається виправними роботами на
строк до двох років або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі
терміном до трьох років, або позбавленням волі терміном до двох років.
У разі розповсюдження користувачем неправдивої інформації про
Сайт, Адміністрація залишає за собою право звернутися до суду з позовом про
відшкодування моральної шкоди (ст. 91, 94, 227 Цивільного Кодексу України),
сума позову визначається Адміністрацією, додаткові судові витрати покладаються
на користувача, розгляд справи проводиться у місті, визначеному Позивачем
(Адміністрацією).
2. Обов'язки сторін.
2.1. Користувач зобов'язується уважно ознайомитись з цією Угодою.
У разі незгоди з умовами, Користувач зобов'язується негайно припинити використання
Сайту.
2.2. Користувач погоджується не вдаватися до дій, які можуть
розглядатися як порушення українського законодавства або норм міжнародного
права, зокрема, у сфері інтелектуальної власності, авторських та/або суміжних
правах, а також будь-яких дій, що призводять або можуть призвести до порушення
нормальної роботи Сайту та його сервісів.
2.3. Використання матеріалів сайту (статті) без згоди
правовласників не допускається. Для правомірного використання матеріалів Сайту
необхідно укласти ліцензійні договори (отримання ліцензій) від правовласників.
2.4. При цитуванні матеріалів сайту, у тому числі й
авторських статей/опису товару/фото та відео контенту, що охороняються
законодавством України, посилання на сайт обов'язкове.
2.5. Коментарі та інші записи Користувачів на Сайті не повинні
суперечити вимогам законодавства України та загальноприйнятим нормам моралі та
моральності.
2.6. Користувач попереджений про те, що Адміністрація Сайту не
несе відповідальності за відвідування та використання ним зовнішніх ресурсів,
посилання на які можуть міститися на сайті.
2.7. Користувач приймає положення про те, що всі матеріали та
послуги Сайту або будь-яка їх частина можуть супроводжуватись рекламою.
Користувач погоджується з тим, що Адміністрація Сайту не несе відповідальності
та не має жодних зобов'язань у зв'язку з такою рекламою.
3. Доставка та упаковка товару.
3.1. Доставка товару здійснюється по всій Україні транспортними
компаніями, на вибір Користувача.
3.2. Самовивіз можливий за послугою «Пункт передачі» НОВА ПОШТА,
м. Дніпро відділення №91 або за домовленністю.
3.3. Відправлення здійснюється протягом 1-5 робочих днів після
оплати, залежно від обсягу та типу замовлення, в середньому 1-3 дні.
3.4. Якщо товар потрібен в обмежені терміни, точний термін
надсилання замовлення уточнюйте перед оплатою.
3.5. Можливості "подивитися" на складі чи офісі - немає.
3.6. Посилки упаковуються в сухі та чисті нові та б/в коробки, які
забезпечують збереження вантажу під час перевезення від механічних пошкоджень та
розкрадань. Якщо вам потрібна нова упаковка, то вказуйте це у коментарях до
замовлення. Вартість такої упаковки буде відповідно до прайсу обраної
транспортної компанії та відображається у вартості доставки.
3.7. Доставка оплачується клієнтом за тарифами транспортних
компаній, якщо безкоштовна доставка як бонус не вказана окремо в описі товару.
4. Оплата.
4.1. Відразу (в робочий час) після оформлення замовлення на
вказаний користувачем моб. телефон прийде sms, де вказана сума, номер
розрахункового рахунку та контактні дані, або запит для уточнення замовлення.
4.2. Продавцю має надійти вся сума за Товар, якщо не вистачатиме
навіть 1 грн. - Користувач має доплатити. Перевіряйте суму у чеку та комісію, яку з
платника знімає банк.
ВАЖЛИВО! Одержувач за розрахунковим рахунком – ФОП Петрищева
Світлана Миколаївна (без ПДВ).
4.3. Інструкція з оплати на р/р та інформація про комісії банку – по ссылке
4.4. У коментарі до платежу обов'язково вказуйте інформацію: оплата за товар, рахунок № (та №
вашого замовлення).
4.5. Оплативши замовлення Користувач у смс/листі або дзвінком
повідомляє прізвище замовника, суму, час оплати.
4.6. Користувач розуміє, що при оплаті через сторонні термінали
оплата може надходити на р/р близько 3-х робочих днів.
4.7. Користувач, після оплати, зобов'язаний зберегти чек як
документ, що підтверджує факт зробленної оплати.
5. Скасування замовлення.
5.1. Якщо Користувач зробив замовлення, але з якихось причин
не можете/не бажаєте сплатити, він повідомляє про це будь-яким способом, не
пояснюючи причин. Адміністратор сайту анулює поточне замовлення.
5.2. Замовлення, за якими Клієнти не відповідають на листи та
повідомлення, а також не оплачені понад 2 дні без продовження терміну на оплату
анулюються. Якщо Користувачеві потрібен більший термін на оплату – це не
проблема, Продавець завжди йде назустріч клієнтам.
5.3. Користувач натискаючи кнопку КУПИТИ, розуміє, що йому дійсно
потрібен товар, він готовий його сплатити та ознайомлений з умовами ОПЛАТИ та
ДОСТАВКИ.
6. Обмін та повернення.
6.1. Обмін та повернення Товару (у тому числі, при розірванні
договору купівлі-продажу), у порядку Закону України «Про захист прав
споживачів», з обов'язковим обліком зазначених у Додатку N 3 до постанови
Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 року N 172 Переліку товарів
належного якості, що не підлягають обміну (Повернення).
6.2. При обміні/поверненні товару Користувач зобов'язується
повідомити продавця про своє бажання не пізніше 24 годин з моменту отримання
товару в письмовій формі (e-mail, viber) та після погодження з Адміністрацією
сайту надіслати товар назад не пізніше 24 годин з моменту отримання замовлення.
При поверненні Товару, Користувач відправляє пакет документів: бланк
повернення, заяву на повернення оплачених коштів із зазначенням реквізитів
(реквізити повинні співпадати з тими, з яких провадилася оплата); додатково для
фіз осіб: засвідчені копії паспорта та ІПН.
6.3. Клієнт зобов'язується перевірити товар ПРИ ОТРИМАННІ на
відділенні перевізника. У разі виявлення браку/пошкодження скласти АКТ про брак/пошкодження
за підписом співробітника пошти та НЕ ОТРИМУВАТИ ТОВАР, а відправити його
ВІДРАЗУ назад на дані відправника. Заміна товару (або у разі неможливості
заміни – повернення коштів) відбуваються у найкоротші терміни. Претензії щодо
дефектів після отримання товару НЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ у зв'язку з численними випадками
шахрайства.
6.4. У разі неможливості здійснити обмін (відсутність належного
товару у виробника), Користувачеві повертаються внесені ним кошти на вказаний
користувачем рахунок не пізніше ніж за 30 робочих днів з моменту отримання
Продавцем повернення товару та пакета документів на повернення. У разі відмови
користувача від заміни Товару за наявності останнього у виробника, із внесеної
суми утримується 300 грн. (оформлення, доставка до відділення пошти, упаковка
замовлення).
6.5. У разі погодженого обміну на інший товар, обмін відбувається
у строк, вказаний для первинного замовлення. Термін розрахунку часу починається
з моменту отримання Продавцем товару та перевірки його на відповідність
відправленому. Термін отримання продавцем товару для обміну 1-10 робочих днів.
6.6. Обмін товарів із суб'єктивних причин відбувається за рахунок
користувача за попередньою згодою з Адміністрацією.
6.7. У разі виникнення претензій від Користувача про неможливість
використання товару у зв'язку з виявленими дефектами (не пізніше 14 календарних
днів) Користувач повинен звернутися до Адміністрації з письмовою заявою про
виявлені дефекти. Після погодження з Адміністрацією Користувач повинен
надіслати товар Продавцю за власний рахунок. Продавцем здійснюється ВІДЕО
огляду повернення при отриманні на відділенні перевізника. У випадку, якщо
дефект Товару був викликаний внаслідок недбалого використання Користувачем,
товар повертається користувачеві за рахунок користувача.Администрация сайта
оставляет за собой право оставлять дублирующие запросы относительно срока
обмена (до окончания срока как такового) без ответа.
7. Персональні дані.
7.1. Оформляючи замовлення на сайті або ставлячи галочку у
відповідному полі на сайті перед заповненням своїх персональних даних,
Користувач дає свою згоду Адміністрації на збирання та обробку (накопичення, зберігання,
адаптування, відновлення, використання, розповсюдження, знеособлення та
знищення) зазначених даних, а саме: прізвища, імені та по батькові, електронної
пошти, номери телефону, адреси, дати та місця народження, ідентифікаційного
номера, громадянства; наявності пільг, відомостей про реєстрацію як фізичної
особи-підприємця, відомостей про шлюб, відомостей про доходи та витрати; номери
телефону, місця роботи та посади, стажу роботи, дати та причини звільнення з
попередніх місць роботи, відомостей про отримання пенсій; сімейного стану,
майнового стану (наявність нерухомого та/або рухомого майна), місця фактичного
проживання, місця проживання за державною реєстрацією, даних паспорта (номер,
серія, ким і коли виданий), даних про дітей, та усиновлених також інших даних,
- з метою забезпечення реалізації відносин купівлі-продажу, відносин у сфері
захисту прав споживачів, у сфері реклами та маркетингових досліджень, а також
дає свою згоду на передачу (розповсюдження) його даних ТОВ «НОВА ПОШТА» (ЄДРПОУ
31316718), іншим транспортно-експедиторським та кур'єрським організаціям,
будь-яким Банкам та/або фінансовим установам та іншим третім особам (без
обмеження) на розсуд Адміністрації Сайту. Це положення діє без обмеження
терміну дії.7.2. Источником сбора персональных данных является информация,
непосредственно и добровольно предоставленная пользователем.
7.3. Власником наданих Користувачем персональних даних є
Адміністрація Сайту.
7.4. Суб'єкт персональних даних відповідно до Закону України «Про
захист персональних даних» має право: знати про джерела збору, місцезнаходження
своїх персональних даних, мету їх обробки, місцезнаходження або місце проживання
(перебування) власника або розпорядника персональних даних або дати відповідне
доручення про отримання цієї інформації уповноваженим їм особам, крім випадків,
встановлених законом; отримувати інформацію про умови надання доступу до
персональних даних, включаючи інформацію про третіх осіб, яким передаються його
персональні дані, на доступ до своїх персональних даних; отримувати не пізніше
ніж за тридцять календарних днів з дня надходження запиту, крім випадків,
передбачених законом, відповідь про те, чи обробляються або зберігаються його
персональні дані, а також отримувати зміст його персональних даних, що
зберігаються; висувати мотивовану вимогу власнику персональних даних із
запереченням проти обробки своїх персональних даних; висувати мотивовану вимогу
про зміну або знищення своїх персональних даних будь-яким власником та
розпорядником персональних даних, якщо ці дані обробляються незаконно або вони
недостовірні, на захист своїх персональних даних від їх незаконної обробки та
випадкової втрати, знищення, пошкодження у зв'язку з умисним приховуванням, не
наданням або несвоєчасним їх наданням, а також на захист від надання
відомостей, які є недостовірними або ганьблять честь, гідність та ділову
репутацію фізичної особи; звертатися зі скаргами на обробку своїх персональних
даних до органів державної влади та до посадових осіб, які уповноважені
забезпечувати захист персональних даних, або до суду; застосовувати засоби
правового захисту у разі порушення законодавства про захист персональних даних;
вносити застереження щодо обмеження прав на обробку своїх персональних даних
при наданні згоди; відкликати згоду на обробку персональних даних; знати
механізм автоматичного оброблення персональних даних, на захист від
автоматизованого рішення, яке має для нього правові наслідки.
8. Відгуки.
8.1. Навіщо вони? Відгуки – це дуже важлива, остання частина
покупки. Купуючи товар та приймаючи рішення про замовлення та оплату, клієнти
читають відгуки про магазини та співробітники магазинів читають відгуки про
клієнтів. Відгуки - це наша та ваша репутація в інтернеті, гарантія вашої
оплати та нашої відправки.
Прочитати відгуки про роботу Продавця та залишити свій можна на сайті або Google.
8.2. Після завершення угоди Адміністрація Сайту залишаємо
відгук про Клієнта: як була здійснена оплата, наскільки успішною та швидкою
була угода і завжди рада отримати відгук від Користувачів про свою роботу,
наскільки сподобався товар, сервіс тощо.
8.3. Для об'єктивної оцінки швидкості зв'язку Користувач
враховує, коли надіслали смс з реквізитами. Нагадуємо, Адміністратор сайту не
передзвонює за кожним замовленням, вся комунікація через сайт, е-мейл, смс.
8.4. Якщо Покупець має претензії, Покупцеві потрібно
написати Адміністрації сайту всі свої побажання для виправлення, якщо Покупець
хоче щось виправити. Відгук - це не форма претензії в процесі угоди, а
остаточна думка після її закінчення. Адміністрація сайту завжди виправляє свої
помилки у роботі. Відгук це не запит щодо вирішення проблемної ситуації!
8.5. Іноді трапляються неприємні ситуації, коли клієнтами
залишаються помилкові відгуки. Вони видаляються після перевірки адміністрацією
порталу.
Також, просимо зауважити, що згідно
зі статтею 94 Цивільного кодексу України юридична особа має право на
недоторканність своєї ділової репутації, і це право захищається відповідно до
статті 16 Цивільного кодексу України судом. Відповідно до частини третьої
статті 277 Цивільного кодексу України негативна інформація, поширена про особу,
вважається недостовірною, якщо особа, яка її поширила, не доведе зворотного.
Відповідно до частини четвертої цієї статті спростування недостовірної
інформації здійснюється особою, яка поширила інформацію.
9. Чеки, накладні, документація.
9.1. На жаль, не завжди і не на всіх складах є можливість
надрукувати накладну до замовлення. Якщо Покупцеві потрібен документ, що
підтверджує покупку, він повідомляє Продавця про це додатково. Якщо у посилці
відсутня накладна і вона потрібна Покупцю, Продавець протягом доби після звернення
Покупця надсилає копію накладної зручним для Покупця способом (вайбер, скайп,
е-мейл тощо)
9.2. Перелік документів, які Покупець має право вимагати від
Продавця - за посиланням
10. Переваги
постійних клієнтів.
10.1. Замовлення постійних клієнтів обробляються насамперед,
зокрема у вихідні дні.
10.2. Для постійних клієнтів діє дрібнооптова ціна на покупку від
1 одиниці товару за умови покупок не менше ніж раз на 45 днів. (Просимо
вказувати у коментарях, оскільки технічна система сайту поки що не розрахована
для визначення дрібнооптової ціни).
11. Інші умови.
11.1. Користувач має право призначити Одержувачем придбаного
Товару третю особу. У цьому випадку Одержувач зобов'язаний вказати у формі
Замовлення дані, необхідні для ідентифікації одержувача та доставки товару. І
тут на відносини сторін поширюються положення ст. 636 "Цивільного кодексу
України".
11.2. Для видачі Товару Одержувачу останній зобов'язаний надати
при отриманні Товару документ, що засвідчує особу (паспорт).
11.3. При отриманні Товару Одержувач зобов'язаний поставити в
документах підпис, що підтверджує те, що Товар він отримав.
11.4. Усі можливі суперечки, що випливають із цієї Угоди або
пов'язані з нею, підлягають вирішенню відповідно до чинного законодавства
України.
11.5. Ніщо в Угоді не може розумітися як встановлення між
Користувачем та Адміністрацією Сайту агентських відносин, відносин товариства,
відносин щодо спільної діяльності, відносин особистого найму або інших
відносин, які прямо не передбачені Угодою.
11.6. Визнання судом будь-якого положення Угоди недійсним або
таким, що не підлягає примусовому виконанню, не свідчить про недійсність інших
положень Угоди.
11.7. Бездіяльність з боку Адміністрації
Сайту у разі порушення будь-ким із користувачів положень Угоди не позбавляє
Адміністрацію Сайту
права на пізніші відповідні дії на захист своїх інтересів та захист авторських
прав матеріалів сайту, що охороняються відповідно до чинного законодавства.
11.8. Оформляючи покупку/замовляючи послугу в режимі онлайн або за
телефоном, соціальними мережами та іншими засобами зв'язку Користувач
підтверджує, що ознайомлений з усіма пунктами цієї Угоди і безумовно приймає
їх.
11.9. Можливості "торгуватися" немає. Знижки лише
за умовами, зазначеними в акціях та розпродажах.
______________________________________________________________
Просимо взяти до уваги
те, що у зв'язку з нестабільним курсом валют ціна на оплату може бути іншою. Ми
намагаємось утримати ціни, але, на жаль, іноді це фізично неможливо. Якщо Вас
не влаштовує уточнення до ціни, будь ласка, повідомте про відмову від покупки.
Дякуємо за розуміння.
Залишились питання? загляньте СЮДИ
Докладніше про способи оплати замовлення у розділі ДОСТАВКА та ОПЛАТА